Christmas Fun - Reisverslag uit Joppe, Nederland van Iris Rebergen - WaarBenJij.nu Christmas Fun - Reisverslag uit Joppe, Nederland van Iris Rebergen - WaarBenJij.nu

Christmas Fun

Door: Iris Rebergen

Blijf op de hoogte en volg Iris

23 December 2015 | Nederland, Joppe

Het zijn "de donkere dagen voor kerst" zoals het vroeger genoemd werd. Ik zeg vroeger, omdat er nu nauwelijks sprake is van winter. Temperature-wise is het nog herfst, alleen het tijdstip van de donker wordende lucht valt eerder. Dit is niet per se belangrijke informatie voor mijn nieuwe blog: het valt me gewoon op hoe gek Nederland af en toe is, en des te dichter ik bij mijn vertrek datum kom, des te meer ik alles op prijs stel van wat ik hier heb en wat er allemaal om me heen gebeurt.

Hoe dan ook, ik verslijt mijn laatste 1,5 week thuis met veel gezelligheid, een kerststemming die door niks te verbreken is en onderbuikkriebels jegens het naderende avontuur. Aan de ene kant kan ik niet wachten, en aan de andere kant ga ik alle mensen van thuis missen. Mijn ouders, opa en oma, mijn vriendje, mijn vrienden... maar dit is een ervaring die niet zo snel voorkomt of ooit nog terugkomt.

Vanaf 5 januari vertrek ik samen met mijn vriendinnetje Marijanna naar Birmingham, dus mijn allereerste bericht schrijf ik nu dus nog thuis, maar ik wil iedereen alvast een ontzettend fijne kerst en gelukkig nieuw jaar wensen. Aan mijn lieve klasgenoten: Tot in juni, en onwijs veel succes en geluk op al jullie bestemmingen!!

  • 23 December 2015 - 18:57

    Leny:

    Leuk!! Ik ga je volgen. Geniet nog met volle teugen thuis in deze mooie periode. gr. Leny

  • 29 December 2015 - 14:24

    De Wit:

    We hebben een op ons adres geadresseerd kaartje ontvangen, maar voor jou en je ouders bestemd. Wat is hun adres, dan kan ik het bezorgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

In het jaar 2016: ben ik 20 jaar, heb ik een lieve vriend, een geweldige familie, awesome vrienden, een leuke opleiding maar bovenal een spannende ervaring in het verschiet. Hoi, ik ben Iris! Mijn waarbenjij.nu gaat over mijn aankomende buitenland ervaring van drie maanden. Op mijn blog kunnen jullie een wekelijkse update vinden van mijn belevingen!

Actief sinds 23 Dec. 2015
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 8457

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 05 April 2016

Mijn nieuwe thuis: Birmingham

Landen bezocht: