Mijn nieuwe thuis: Birmingham - Reisverslagen van Iris Rebergen - WaarBenJij.nu Mijn nieuwe thuis: Birmingham - Reisverslagen van Iris Rebergen - WaarBenJij.nu

Mijn nieuwe thuis: Birmingham

Voor mijn opleiding tot Engels docent, ga ik 3 maanden naar Birmingham!
Hier zullen mijn klasgenootje en goede vriendin Marijanna en ik naar Birmingham City University gaan, wonen in een hotel en een geweldige tijd hebben!

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2016

EPIC BATTLE

16 Februari 2016

Het zielige essay Risje

05 Februari 2016

The Polar Rabbit

21 Januari 2016

The Iris Cookbook

16 Januari 2016

Een facepalm is hetzelfde in elke nationaliteit
Iris

In het jaar 2016: ben ik 20 jaar, heb ik een lieve vriend, een geweldige familie, awesome vrienden, een leuke opleiding maar bovenal een spannende ervaring in het verschiet. Hoi, ik ben Iris! Mijn waarbenjij.nu gaat over mijn aankomende buitenland ervaring van drie maanden. Op mijn blog kunnen jullie een wekelijkse update vinden van mijn belevingen!

Actief sinds 23 Dec. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8454

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 05 April 2016

Mijn nieuwe thuis: Birmingham

Landen bezocht: